Multe forme de antrenament sunt eficiente daca sunt efectuate in cadrul unui grup, sub supravegherea unui instructor care conduce lectia. Fie ca sunteti avansati sau incepatori,veti gasi ceva care sa vi se potriveasca (functional, aero tone, step, stretching, rebound, body workout, fitball & core, abs & legs, Interval Training, Circuit Training, Total Body Workout).
Motivatia, rezultatelor, evitarea riscurilor de accidente sunt unele din avantajele acestui tip de antrenament.

* Step Aerobic –  poate cea mai cunoscuta tehnica de fitness unde se imbina armonios exercitiile fizice, dansul si muzica.

* Rebound – aerobicul de tip saritura la minitrambulina si reprezinta un mod placut de a face efort fizic fiind foarte eficient instrument de exercitiu pentru intregul corp.

* Pump It – este o clasa cardio in care se utilizeaza greutati avand scopul de a tonifia corpul

* Abs & Legs – Clasa de Legs and ABS este o clasa accesibila si foarte eficienta pentru tonifiere musculara.Poate fi efectuata atat de incepatori cat si de avansati, fara probleme. Exercitile se pot efectua atat cu bara cat si cu gantere. De asemenea este nelipsit si lucrul la saltea pentru tonifierea abdomenului, taliei si fesierilor.

* INTERVAL TRAINING – Clasa de aerobic care alterneaza exercitiile cardio cu cele statice de tonifiere. Este un antrenament eficient pentru scaderea in greutate si cresterea tonusului muscular.

* CIRCUIT TRAINING – Clasa de aerobic compusa dintr-un circuit de exercitii care antreneaza toate grupele musculare

* STEP TONE – Este o clasa in care se foloseste platforma de step si se lucreaza simetric bilateral ; Este un mod de lucru deosebit de folositor echilibrand emisferele cerebrale veti dezvolta sistemul nervos si implicit viata dvs se va schimba cu totul in bine . Fiecare are inceputul lui si nimeni nu ramane la acelasi nivel ; pe masura ce veti participa nivelul dvs va creste considerabil si veti vedea rezultatele in scurt timp. Recomandata celor care dorescs a slabeasca

* TOTAL BODY WORKOUT – Clasa de tonifiere pentru toate grupele musculare. Implica folosirea de gantere, bezi elastice, mingi si se adreseaza atat clientilor incepatori cat si avansati.

ZiuaProgram Aerobic/Cycling
Luni19.00 - Interval Training (Ada)
20.00 - Circuit Training (Ada)
21.00 - Cycling
Marti19.00 - Step Aerobic (Beatris)
20.00 - Legs & ABS (Beatris)
21.00 - Cycling
Miercuri19.00 - Aero Tone (Beatris)
20.00 - Fitball (Beatris)
21.00 - Cycling
Joi19.00 - Step Tone (Beatris)
20.00 - Rebound (Beatris)
21.00 - Cycling
Vineri19.00 - Step Tone (Ada)
20.00 - Total Body Workout (Ada)
21.00 - Cycling
Sambata
Duminica